Witamy w naszym sklepie internetowym!

Mój koszyk:

0 produktów - 0,00 zł
Nie masz produktów w koszyku.

0

Wysyłka w 24h!

30 DNI NA ZWROT!
Kupujesz bez żadnego ryzyka!

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Jak szybko mogę wyszukać interesujący mnie towar w sklepie www.duetsklep.pl lub www.duethurt.pl?

Najszybciej można wyszukać towar za pomocą naszej wyszukiwarki. Znajduje się ona na głównej stronie na samej górze. Wystarczy wpisać interesującą nas frazę (np.: biustonosz, slipy, czy piżama i wyszukiwarka odnajdzie towary zgodne z wyszukiwana frazą. Jeśli znają Państwo producenta bielizny można wyszukać dokładniej wpisując np.: biustonosz gaia. Można również skorzystać z kategorii głównych i podkategorii w menu.

 

 

Skąd mogę wiedzieć, czy towar jest dostępny?

Z uwagi, na fakt, iż nasz sklep jest ściśle połączony z naszym programem magazynowym stan towarowy na sklepie jest aktualizowany na bieżąco (sesja trwa na bieżąco)
Oznacza to, ze towar oznaczony jako dostępny jest w danej chwili dostępny.
Produkt oznaczony „oczekiwanie na dostawę” oznacza, że w danym momencie danego towaru nie ma na stanie. Jeśli są Państwo zainteresowani takim produktem, zachęcamy do skorzystania z powiadomień. W sytuacji jeśli towar pojawi się na magazynie – otrzymacie Państwo od nas powiadomienie o dostępności towaru. Jeśli miałoby danego towaru już nie być (wyprzedaż kolekcji) – również otrzymacie Państwo od nas informację, że danego towaru nie będzie już w sprzedaży.

 

Co oznacza dodanie towaru do schowka?

Jeśli podoba Ci się jakiś produkt, ale nie masz w danym momencie np. środków na zakup tego towaru - odłóż go do schowka. Jeśli będziesz już zdecydowana na zakup tego towaru można go z tego poziomu wrzucić do koszyka.
Jednak ze względu na bieżące sprawdzanie stanów magazynowych nie dajemy żadnych gwarancji, że zaznaczony towar będzie jeszcze dostępny - dotyczy to przede wszystkim towarów będących w promocji, lub wyprzedażowych.
Dodanie towaru do schowka nie jest równoznaczne z jego rezerwacją.

 

Dlaczego podczas rejestracji powinienem podać nr telefonu?

Dane takie jak nr telefonu są obowiązkowe, ułatwiają one kontakt z Państwem w przypadku ustalania niektórych informacji – takie jak przypadkowe pomyłki w rozmiarze czy kolorze. Poza tym, znaczące są przy dostawie towaru przez kuriera czy pocztę.

 

Co oznacza napis „powiadom mnie”

Napis „powiadom mnie” oznacza, że Państwo są zainteresowani danym towarem, którego w danym momencie nie ma na stanie sklepu.
W przypadku z korzystania z opcji powiadomień, jeśli towar pojawi się w sklepie – otrzymają Państwo powiadomienie, że interesujący Państwa towar jest już na sklepie. W przypadku, jeśli tego towaru już nie będzie – otrzymają Państwo również informację, że towaru nie będzie już w sprzedaży.

 

Ile przechowywane są towary w koszyku?

Wszystkie towary w koszyku przechowywane są przez 30 dni. Dodanie towaru do koszyka nie jest równoznaczne z jego rezerwacją.
W przypadku realizacji zamówienia system automatycznie sprawdza, czy dany towar jest jeszcze na stanie i jeśli w koszyku jest większa ilość danego produktu, a na magazynie nie ma takiej ilości - Klient otrzyma informację, że takiej ilości nie jest w stanie zamówić.

Jesli towar został wyprzedany - zakup takiego towaru nie będzie już możliwy.

 

Skąd mogę pobrać formularz reklamacyjny lub formularz wymiany?

Stosowne formularze można pobrać z zakładki „Reklamacje i zwroty” znajdujące się na samym dole strony.

 

Złożyłam /-łem dwa/trzy/cztery zamówienia, czy można wysłać je jedną przesyłką?

Tak, w takiej sytuacji prosimy o kontakt z działem obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo. Proszę podać numery zamówień, które mają być połączone w jedno. Połączenie zamówień zostanie potwierdzane e-mailem. Oczywiście naliczona zostanie tylko jedna opłata za przesyłkę.

 

Czy mogę otrzymać przesyłkę kurierską w wyznaczonych przeze mnie godzinach?

Nie odpowiadamy za godziny pracy kurierów, jak również za godziny doręczenia. Jest opcja doręczania do ustalonych godzin, ale jest dodatkowo płatna. Informacji takich bardzo chętnie udzielimy telefonicznie pod nr 32/209 10 25.

 

Dlaczego mimo, iż nie odebrałem przesyłki muszę pokryć koszty tej przesyłki?

W przypadku jeśli zamówienie nie przekracza kwoty 250zł – przesyłka jest płatna zgodnie z cennikiem znajdującym się na naszej stronie w zakładce „Dostawy i płatności”

Zgodnie z treścią art. 491. § 1 Kodeksu cywilnego:  Jeżeli jedna ze stron dopuszcza się zwłoki w wykonaniu zobowiązania z umowy wzajemnej, druga strona może wyznaczyć jej odpowiedni dodatkowy termin do wykonania z zagrożeniem, iż w razie bezskutecznego upływu wyznaczonego terminu będzie uprawniona do odstąpienia od umowy. Może również bądź bez wyznaczenia terminu dodatkowego, bądź też po jego bezskutecznym upływie żądać wykonania zobowiązania i naprawienia szkody wynikłej ze zwłoki.
Ponadto: art. 494. Strona, która odstępuje od umowy wzajemnej, obowiązana jest zwrócić drugiej stronie wszystko, co otrzymała od niej na mocy umowy; może żądać nie tylko zwrotu tego, co świadczyła, lecz również naprawienia szkody wynikłej z niewykonania zobowiązania.

 

Kiedy mogę dokonać zakupu jako klient hurtowy?

Aby dokonywać zakupów po cenach hurtowych, należy zarejestrować się w naszym Panelu Hurtowym (http://wwwduethurt.pl) jako klient hurtowy. Po weryfikacji nadajemy Państwu status KLIENTA HURTOWEGO i po zalogowaniu wszystkie ceny widoczne pod produktami będą cenami hurtowymi. Informujemy, że aktywacja odbywa się w godzinach między godziną 7.00 a 15.00. W przypadku problemów z rejestracją prosimy o kontakt.
Klientów już zarejestrowanych w Duet Centrum Hurtowym w Katowicach prosimy tylko o podanie numeru NIP.
Klientom z krajów EU posiadającym aktualny numer NIP EU przysługują zakupy TAX FREE, w tym przypadku prosimy tylko o wpisanie tego numeru, jest on sprawdzany na bieżąco.